Kyu-tasoleiri

26.03.2022 00:00 26.03.2022 00:00
Tallberginkatu 1c, 00180 Helsinki, Suomi
Aikidoliiton koulutusviikonloppu Kyu-tasoleiri lauantaina 26.3. Koulutusvaliokunta ohjaa tasoleirin, jossa käydään läpi kyu-arvoihin liittyviä asioita. Leiri on suunnattu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä kyu-arvoissa vaaditaan: harjoittelijoille, heidän ohjaajilleen ja kyu-graduointituomareille. Leiri on itsenäinen osa kaksipäiväistä koulutusviikonloppua. Jos osallistut koko viikonloppuun, Awasen dojolla on mahdollista yöpyä. Yöpymisestä maksetaan seuralle viisi euroa paikan päällä. Jos aiot yöpyä, ilmoitathan siitä etukäteen liittoon. Leiri järjestetään Kaapelitehtaalla Awasen dojolla osoitteessa Tallberginkatu 1 C, 4. kerros, 00180 Helsinki. Koulutuksen hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautumislinkki. Voit ilmoittautua koulutukseen sen alkamiseen asti. Leirin ohjelma: 10:30-12 harjoitus 1 14-16:30 harjoitus 2 (sisältää lyhyen tauon) Leirillä tutkitaan aikidon harrastajan etenemistä kaikissa kyu-tasoissa ryhdin, horjuttamisen ja ukena toimimisen taitoalueilla. Miten nämä taidot kehittyvät ja mitä voidaan olettaa harrastajan hallitsevan vyöarvojen kohoamisen myötä?