Hybridileiri junioreille

20.11.2021 00:00 20.11.2021 00:00
Malmin raitti 19, Helsinki, Suomiwww.aikicircle.fi
Aikidoliiton juniorivaliokunta
Haluaisitko saada seurasi juniorit leirille, mutta kuljetusten ja aikataulujen sumpliminen tuottaa päänvaivaa? Meillä on siihen nyt ratkaisu! Juniorivaliokunta järjestää hybridijunnuleirin. Harjoitukset ohjataan etänä, osallistujat osallistuvat oman seuransa dojolta ja oman junnuohjaajansa johdolla. Seuran junnuohjaaja toimii harjoitusten apuopettajana oman seuransa junnuille. Harjoitukset ohjaavat juniorivaliokunnan Roosa Heiska ja Konstamikko Korhonen Helsingissä Aiki Circlen dojolla sekä Kari Mantere Keravalla Sandokain dojolla. Molemmille dojoille saa myös tulla paikan päälle osallistumaan leiriharjoituksiin. Sandokain osoite on: Eerontie 1, 04200 Kerava. Aika: 20.11.2021 klo 11-12.30 Paikka: Oman seuran dojo Zoom-linkki, Meeting ID: 930 1555 6808, Passcode: aikido Hinta: Maksuton! Kokeilemme uudenlaista leiriformaattia. Leirille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Tarvittavat välineet: Läppäri tai muu laite, jolla voit yhdistyä zoom-puheluun ja saada näykymän riittävän suureksi dojollenne. Harjoituksia on vain yksi, koska etäohjauksen seuraaminen vaatii paljon keskittymistä. Mikäli seuranne osallistuu leirille, voi seura halutessaan järjestää itse vielä toisen harjoituksen omalla dojollaan ja näin saada junnuille aikaan leiripäivän tuntua. Mikäli kiinnostuit mutta et ole ihan varma miten tähän osallistutaan tai voitko osallistua, kysy rohkeasti juniori.valiokunta@aikidoliitto.fi tai puhelimitse suoraan Konstamikolta (0504436321)