Miia Mäntysaari 5.dan

11.09.2021 11:00 12.09.2021 13:00
Pormestarinkatu 14, Porvoo, SuomiTatami kellaritiloissa. Sisäänkäynti sisäpihalta jokirannan puoleisesta ovesta (A/D ovi). Ovi normaalisti lukossa ja sisäänkäynti ovikoodilla. Pysäköintimahdollisuuksia: S-market Näsin parkkipaikalla 2 tunnin paikkoja ja Voittajantien hiekkakentällä (S-marketin takana) ilman aikarajoitusta.
Miia Mäntysaari 5.dan ohjaa leirin Porvoossa 11.-12.9.2021. Harjoitusajat: Lauantai klo 11:00-12:30 & 14:00-15:30 + illanvietto ravintola Sakurassa klo 17. Sunnuntai klo 11:00-13:00. Leirimaksut: 40 euroa koko leiri, 25 euroa lauantain kaksi harjoitusta, 15 euroa yksittäinen harjoitus. Huom! Leirin osanottajamäärä joudutaan rajoittamaan 25 harjoittelijaan. Tässä linkki ilmoittautumiseen: https://porvooaikikai.myclub.fi/flow/events/3348419 Jos paikat täyttyvät, voi ilmoittautua myös jonoon – ilmoitamme heti, jos tilaa tulee. Lisätietoja: Sami Siltala / sami@porvooaikikai.com / 050 300 1994 Tervetuloa!