Ulkoilmaleiri, Ylitalo & Välimäki

19.06.2021 12:30 20.06.2021 14:00
Fellmannin puisto

Aikidon ulkoilmaleiri Lahdessa la-su 19.-20.6.2021

Opettajana: Kustaa Ylitalo 5.dan, Anu Välimäki 3.dan Harjoitusajat: La 19.6. 12:30 – 14:00 treenit 15:30 – 17:00 treenit 18:00 – Illanvietto Su 20.6. 10:30 – 12:00 TREENIT 12:30 – 14:00 treenit Maksu: 40 euroa / koko leiri tai 15 euroa / harjoitus LYA:n jäsenille 20 euroa / koko leiri tai 10 euroa / harjoitus Qigong-seminaariin osallistuville aikido + qigong yhteensä 50€ Maksut paikan päällä käteisellä, Smartumin / Edenredin liikuntaseteleillä tai Sporttipassilla tai seuran tilille 20.6. mennessä: Lahti Yuko Aikikai, Handelsbanken FI 38 3131 3001 0959 42 HUOM! Leirille on ennakkoilmoittautuminen. Mahdollisesti kesäkuun puolivälistä jatkuvien koronarajoitusten takia leirille vaaditaan ennakkoilmoittautuminen. Voit ilmoittautua joko koko leirille tai yksittäisiin harjoituksiin. Ilmoittaudu mukaan leirille tästä! Koronainfoa: Noudatamme Päijät-Hämeen Hyvinvointiyhtymän, Olympiakomitean, THL:n ja Budolajiliittojen korona-suosituksia. Noudatamme harjoituksissa turvavälejä ja tarvittaessa jakaudumme useampaan ryhmään, teemme runsaasti yksilöharjoitteita ja pyrimme minimoimaan harjoitusparien vaihtamisen. Harjoitukset eivät sisällä vartalokontaktia. Harjoituspaikka: Fellmannin puisto, Lahti. Kokoontuminen Fellmannin kioskin luona osoitteessa Kyösti Kallionkatu 2. Sateen sattuessa treenit siirretään Lahden Urheilukeskukseen Salpausselkähallin katokseen (Salpausselänkatu 8) Muuta: Leirillä harjoitellaan pääsääntöisesti aseilla. Paikan päällä on aseita lainattavaksi. Leiri sopii kaiken tasoisille aikidon harjoittelijoille. Tarvittaessa opetusta eriytetään tasoryhmiin. Harjoituksiin päälle vapaavalintainen, mutta sopivan mukava, väljä ja sään mukainen treenivaatetus (esim keikogi ilman hakamaa, treenipuvun housut + T-paita tms) sekä nurmikolla / asfaltille sopivat treenijalkineet. Tiedustelut: Toni Vertanen 044 302 6151 toni.vertanen@gmail.com