Qigong-seminaari

18.06.2021 18:00 19.06.2021 12:00
Fellmannin puisto, Lahti

QIGONG -SEMINAARI LAHDESSA PE-LA 18.-19.6.2021

Opettajana qigongohjaaja- ja aikidovalmentaja Kustaa Ylitalo Harjoitusajat: Pe 18.6. 18:30 – 20:00 treenit La 19.6. 10:00 -12:00 Maksu: 30 euroa / koko seminaari tai 15 euroa / harjoitus LYA:n jäsenille 20 euroa / koko seminaari tai 10 euroa / harjoitus Aikidoleirille oslalistuville aikido + qigong yhteensä 50€ Maksut paikan päällä käteisellä, Smartumin / Edenredin liikuntaseteleillä tai Sporttipassilla tai seuran tilille 19.6. mennessä: Lahti Yuko Aikikai, Handelsbanken FI 38 3131 3001 0959 42 HUOM! Seminaariin on ennakkoilmoittautuminen. Mahdollisesti kesäkuun puolivälistä jatkuvien koronarajoitusten takia seminaariin vaaditaan ennakkoilmoittautuminen. Voit ilmoittautua joko koko seminaariin tai yksittäisiin harjoituksiin. Ilmoittaudu mukaan tästä! Koronainfoa: Noudatamme Päijät-Hämeen Hyvinvointiyhtymän, Olympiakomitean, THL:n ja Budolajiliittojen korona-suosituksia. Noudatamme harjoituksissa turvavälejä ja harjoitukset eivät sisällä vartalokontaktia. Harjoituspaikka: Fellmannin puisto, Lahti. Kokoontuminen Fellmannin kioskin luona osoitteessa Kyösti Kallionkatu 2. Sateen sattuessa treenit siirretään Lahden Urheilukeskukseen Salpausselkähallin katokseen (Salpausselänkatu 8) Muuta: Seminaari sopii kaiken tasoisille harjoittelijoille. Myös vasta-alkajat ovat tervetulleita. Harjoituksiin päälle vapaavalintainen, mutta sopivan mukava, väljä ja sään mukainen vaatetus sekä nurmikolla / asfaltille sopivat treenijalkineet. Tiedustelut: Kustaa Ylitalo 040 8390 446 aikijukuringha@gmail.com