Sparraa seurasi huippukuntoon -koulutuswebinaarisarja

12.05.2021 00:00 09.06.2021 00:00
Sparraa seurasi huippukuntoon -koulutuswebinaarit tarjoavat kamppailulajiseuroille konkreettisia työkaluja uusien jäsenien hankintaan, olemassa olevien jäsenien sitouttamiseen sekä somemainontaan. Kolmen osan koulutussarjassa opitaan, miten seurassa • opitaan paketoimaan seuran tarjoamaa toimintaa entistä houkuttelevammin • mainostetaan relevantille yleisölle somessa • sitoutetaan harrastajia ja seuratoimijoita. Kolmen webinaarin sarja: 12.5. klo 17.30 – 19.30 harrastajalähtöinen toiminta seurasi menestyksen avaimena 26.5. klo 17.30 – 19.30 valjasta some tehokkaasti seuran käyttöön 9.6. klo 17.30 – 19.30 tavoitteena uudet/palaavat harrastajat sekä ennustettavampi kassavirta Kouluttajina webinaareissa toimivat markkinoinnin asiantuntijat Petra Kärkinen Valmennus Gongista sekä freelance-copywriter ja -digimarkkinoija Valentina Vannesluoma. Hinnat 45 euroa/yksilö (sis. kaikki kolme webinaaria) 70 euroa/2 – 5 hlöä samasta seurasta (sis. kaikki kolme webinaaria) Webinaarisarjan ajankohdat ja aiheet: Webinaari 1: 12.5.2021 klo 17.30–19.30 Harrastajalähtöinen toiminta seurasi menestyksen avaimena Ensimmäisessä webinaarissa pureskellaan sitä, miten nykytilanteesta lähdetään eteenpäin. Kuka onkaan asiakkaasi nyt ja huomenna. Missä kohtaat hänet, miten ja missä sitoutat ja miten pidät asiakkaasi eli harrastajan hyppysissäsi. Mitä tämän ajan harrastaja seuralta haluaa? Läpikäydään seurannan, mittaamisen ja tavoitteenasetannan merkitystä jatkuvuuteen sekä harrastajan kokemusta laadun mittarina. Webinaari 2: 26.5.2021 klo 17.30–19.30 Miten tavoitat uusia ja vanhoja harrastajia somessa Sarjan toisessa webinaarissa tutustutaan käytännönläheisesti somemainontaan ja someviestintään. Lisäksi kuullaan, miten kamppailulajien seurat voisivat hyödyntää somea niin uusien harrastajien hankintaan kuin vanhojen harrastajien aktivointiin. Tässä osassa käydään läpi myös somen vuosikellon käyttöä sekä tarjotaan vinkkejä yhtenäisen graafisen ilmeen luomiseen eri kanavissa. Webinaari 3: 9.6.2021 klo 17.30–19.30 Tavoitteena uudet/palaavat harrastajat sekä ennustettavampi kassavirta Houkuttele harrastajia kohdennetulla ja selkeällä tarjoamalla – siis tuotteista seurasi palveluita.  Helpota omaa myyntiäsi ja viestintääsi selkeän ja vetovoimaisen tarjonnan avulla. Oivallat mm.  miten vaikutat harrastajan silmiin houkuttelevalta, nykyaikaiselta ja asiakasta ajattelevalta seuratoimijalta. Oikeanlaisen hinnoittelun perusteet sekä asiakashyödyt. Lue lisää koulutuksesta ja ilmoittaudu Suomisportissa 9.5. mennessä! https://www.suomisport.fi/events/63b09949-63a3-41d7-81d7-8c4ea48d016f Ohje osallistumismaksun maksamiseen: Selvitä ensin ketkä henkilöt seurastasi osallistuvat Webinaari-sarjaan.
  • Osallistujia on yksi: osallistuja ilmoittautuu itse Suomisportissa ja maksaa itse osallistumismaksun 45 €. Seura voi maksaa osallistumismaksun halutessaan takaisin henkilölle.
  • Osallistujia on 2-5: Vaihtoehto 1: Suomispostin seurakäyttäjä ilmoittaa YHDEN osallistuvista henkilöistä Suomisportissa ja maksaa ryhmäosallistumismaksun 70 €. Seurakäyttäjä lähettää kaikkien osallistujien nimet ja sähköpostiosoitteet Tiiu Tuomelle: tiiu.tuomi@taekwondo.fi (viimeistään 10.5.2021). Vaihtoehto 2: Yksi osallistuja maksaa ryhmäosallistujamaksun 70 € Suomisportissa ja ilmoittaa sitten kaikkein osallistujien nimet ja sähköpostiosoitteet Tiiu Tuomelle: tiiu.tuomi@taekwondo.fi (viimeistään 10.5.2021). Seura voi maksaa osallistumismaksun halutessaan takaisin henkilölle.