Dan-graduointiuudistuksen kuulemistilaisuus

20.04.2021 18:00 20.04.2021 19:30

Suomen Aikidoliiton teknisen valiokunnan järjestämä keskustelutilaisuus dan-graduointivaatimusten uudistuksesta.

Tekninen valiokunta käynnisti vuonna 2019 työn, jonka tavoitteena oli dan-graduointivaatimusten uudistaminen. Alusta alkaen tässä työssä ei ole ollut tarkoitusta muuttaa dan-graduoinnin teknisiä vaatimuksia. Edelleen dan-graduointien 1-4. tasoille kuuluvat kaikki kyu-graduointimatriisissa mainitut tekniikat ja suositeltavat lisäharjoitteet sekä oppimistavoitteet. Dan-graduointivaatimusten uudistamisen tarkoitus on muodostaa yhtenäinen ja kasvava oppimispolku 4. daniin asti. Tämä on tehty määrittämällä eri dan-asteille toisistaan selvästi eroavat oppimistavoitteet. Lisäksi, aikaisempiin dan-graduointivaatimuksiin verrattuna graduointiaikoja on lyhennetty Hombun mallin mukaisiksi.

Tilaisuudessa käydään läpi jäsenseuroilta tullut palaute ja keskustellaan uudistuksesta.

Tilaisuus järjestetään Teams-yhteydellä tiistaina 20.4. klo 18-19:30.

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan Suomisportin kautta. Ilmoittautumisen eräpäivä on 18.4. Teams-linkki lähetetään ilmoittautuneille 19.4. Tilaisuus on avoin ja maksuton kaikille jäsenseurojen jäsenille. Osallistujilta edellytetään voimassa olevaa Aikidoliiton lisenssiä.

Tervetuloa keskustelemaan!

Musta vyö