Graduointituomarikoulutus PERUTTU

28.11.2020 00:00 28.11.2020 00:00
Toritie 2, Kirkkonummi, Suomi
Graduointituomarikoulutus Koulutusta suositellaan graduointioikeudet omaaville graduointituomareille ja sen suorittamista edellytetään uusilta tuomareilta, jotka eivät ole sitä vielä suorittaneet. Koulutus on hyödyllinen myös niille, jotka neuvovat graduointeihin valmistautuvia. Koulutukseen voivat osallistua kaikki aikidon harrastajat, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä vyökokeissa vaaditaan. Ohjaajana toimii Erkki Ylimäki koulutusvaliokunnasta. Koulutus järjestetään lauantaina 28.11. klo 10-17 Kinoumin dojolla Kirkkonummen Masalassa osoitteessa Lähitapiola Sport Center, Masalantie 346, 3. kerros. Pukuhuoneet sijaitsevat pohjakerroksessa. Koulutuksen hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautumisen eräpäivä on 22.11.2020. Ilmoittautumislinkki. Koska kyseessä on keväältä 2020 siirretty koulutus, vapaita paikkoja on rajoitetusti. Aikidoliiton hallitus on päättänyt, että vallitsevan koronatilanteen takia graduointituomarikoulutus on yleisöltä suljettu tapahtuma. Koulutuksessa noudatetaan Aikidoliiton koronaviruksen leviämisen ehkäisyyn liittyviä ohjeita. Luethan ohjeet ennen koulutukseen tuloa täältä: https://www.aikidoliitto.fi/kamppailulajiliittojen-yhteinen-ohjeistus-seuraharjoitteluun-on-paivitetty-7-10/ Koulutusjuliste. Lisätietoa ja vastauksia kysymyksiin: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi, 0405738166.