Qigong ja jodori -teemaharjoitukset

27.09.2020 10:00 27.09.2020 12:30
Väinämöisentie 2, Lahti, Suomi
QIGONGIN JA AIKIDON TEEMATREENIT LAHDESSA SUNNUNTAISIN 30.8.-27.9.2020 Opettaja: Kustaa Ylitalo Harjoitusajat: Qigong klo 10-11.15 ja Aikido klo 11.15-12.30            HUOM! Su 20.9. ei treenejä! Harjoituspaikka: Väinämöisentien Dojo, Väinämöisentie 2, Lahti Hinnat: Qigong 10 € / harjoitus tai 30 € / kaikki neljä krt (samalla maksulla saa osallistua myös aikidoon) Aikido 10 € / harjoitus tai 30 € / kaikki 4 krt (samalla maksulla saa osallistua myös qigongiin) Pelkät aikidoharjoitukset Lahti Yuko Aikikain jäsenmaksun maksaneille ilmaiset. Osallistumismaksut maksetaan viimeistään 27.9. mennessä tilille Kustaa Ylitalo FI48 8000 2650 3118 88, viestikenttään viitteeksi ”teemapäivät Lahti” Myös käteismaksu paikan päällä mahdollista. Teemat:        Qigong: Mawangdui Daoyin Shu -sarja Linkki sarjaan tässä. Aikido: 30.8. Jowaza, 6.9. Tantodori, 13.9. Tachidori, 27.9. Jodori Opettajan aikidotekniikkaan linkki tässä. Koronainfoa: Noudatamme Olympiakomitean, THL:n ja Budolajiliittojen korona-suosituksia. Pyydämme harjoittelijoita huolehtimaan käsihygieniasta sekä välttämään treeneihin tuloa, jos on koronaan viittavia oireita. Kenelle? Qigongiin osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta qigongin tai muiden itämaisten taitojen harjoittelusta. Qigong on hyvin matalan kynnyksen liikuntaa eli sopii myös heikompikuntoisille. Aikidoharjoituksiin osallistumisen edellytyksenä on vähintään 6.kyu aikidosta tai vuoden kokemus muista budolajeista. Varustus: Qigongiin päälle mukava, rento, väljä tai joustava vaatetus, paljaat jalat, sukat tai pehmeäpohjaiset tossut. Aikidotreeneihin normaali aikidon tai budolajin treeniasu ja paljaat jalat. TIEDUSTELUT: aikijukuringha@gmail.com p. 040 8390446 www.aikijuku.fi www.lahtiyukoaikikai.net