I tason junioriohjaajakoulutus PERUTTU

17.10.2020 00:00 15.11.2020 00:00
Kamppailulajien yhteinen I tason junioriohjaajakoulutus järjestetään Tampereella Nääshallissa osoitteessa Näsijärvenkatu 8, 33210 Tampere. Koulutusviikonloput: 17.-18.10. ja 14.-15.11.2020. 15.11. on lajipäivä, jonka järjestää Aikidoliitto. Sen ajankohta voi muuttua. Koulutukseen ilmoittaudutaan Suomisportissa. Ilmoittautumislinkki. Ilmoittautuminen päättyy 9.10 klo 18. Koulutuksen hinta on 100 euroa sisältäen materiaalin ja opetuksen.

Junioriohjaajakoulutus on tarkoitettu kaikille junioriohjaajana toimiville ja sellaiseksi aikoville. Koulutuksessa käsitellään muun muassa lasten liikunnan ja urheilun perusteita, turvallista ohjaamista ja ohjaajan roolia niin ohjaustilanteessa kuin sen ulkopuolella, perusliikuntataitojen ja erityistaitojen harjoittamista, harjoitusohjelman suunnittelua sekä paljon muuta ohjaajuuteen liittyvää tietoa ja touhua.

Koulutuksen tavoitteena on tarjota eväitä aloitteleville tai jo jonkin verran ohjanneille junioriohjaajille entistä turvallisempaan ja laadukkaampaan junioriohjaamiseen. Koulutus on käytännönläheinen ja vuorovaikutteinen. Koulutus koostuu luennoista, käytännön harjoitteluista ja soveltamisesta, omien harjoitteiden suunnittelusta ja niiden ohjaamisesta.

Koulutus sisältää kaksi viikonloppua, ja näiden viikonloppujen väliselle ajalle annetaan etätehtäviä. Sunnuntai 15.11. on lajipäivä, jonka jokainen lajiliitto järjestää osallistuville jäsenilleen. Lajipäivä sovitaan erikseen oman lajiliiton kanssa. Koulutus alkaa lauantaina 17.10.2020 klo 9.30 Nääshallin luentosalissa. Käytännön harjoitukset järjestetään tatamilla. Otathan mukaan omat eväät lounastauolle! Koulutuksen tarkempi aikataulu ilmoitetaan osallistujille myöhemmin. Mieltä askarruttavissa asioissa olethan yhteydessä sähköpostitse henni.ylimainen@taekwon-do.fi . Lajipäivästä voit olla yhteydessä Aikidoliittoon: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 0405738166.