Graduointituomarikoulutus PERUTTU

29.03.2020 00:00 29.03.2020 00:00
Tallberginkatu 1, Helsinki, Suomi
Aikidoliiton koulutusviikonloppu Graduointituomarikoulutus Koulutusta suositellaan graduointioikeudet omaaville graduointituomareille ja sen suorittamista edellytetään uusilta tuomareilta, jotka eivät ole sitä vielä suorittaneet. Koulutus on hyödyllinen myös niille, jotka neuvovat graduointeihin valmistautuvia. Koulutukseen voivat osallistua kaikki aikidon harrastajat, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä vyökokeissa vaaditaan. Ohjaajana toimii Erkki Ylimäki ja apuohjaajana Kenneth Granö koulutusvaliokunnasta. Koulutus järjestetään sunnuntaina 29.3. klo 9:30-15:45 Awasen dojolla Helsingissä osoitteessa Tallberginkatu 1 C, 4. kerros. Koulutuksen hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautumisen eräpäivä on 19.3.2020. Ilmoittautumislinkki. Jos osallistuu sekä lauantain kyu-tasoleirille että sunnuntain graduointituomarikoulukseen, on mahdollista yöpyä Awasen dojolla hintaan viisi euroa. Koulutusjuliste. Lisätietoa ja vastauksia kysymyksiin: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi, 0405738166.