Kyu-tasoleiri PERUTTU

28.03.2020 00:00 28.03.2020 00:00
Tallberginkatu 1, Helsinki, Suomi
Aikidoliiton koulutusviikonloppu Kyu-tasoleiri Koulutusvaliokunnan jäsenet Erkki Ylimäki 5. dan, Antti Pekkarinen 4. dan ja Kenneth Granö 3. dan ohjaavat kyu-tasoleirin. Tasoleiri on suunnattu erityisesti kyu-vyökokeisiin valmistautuville ja heidän ohjaajilleen. Vaatimuksena on voimassa oleva A- tai B-lisenssi. Kyu-tasoleirin tarkoituksena on antaa kyu-tason harjoittelijalle ja ohjaajalle perusteita kyu-graduointivaatimusten oppimistavoitteista. Leirillä tutustumme yleisellä tasolla uken rooliin harjoittelussa ja käymme läpi yhteisesti harjoittelun kunnioittamisen periaatetta. Tärkeintä on oppia ymmärtämään mitä harjoitellaan. Eri kyu-tasojen oppimistavoitteita käymme läpi tarvittaessa tasoryhmissä. Leirillä tutustutaan aikidon tyylieroihin ja yritetään luoda yhteistä positiivista harjoittelukulttuuria. Leirillä ei arvostella harjoittelijaa, eikä pidetä tekniikkakokeita. Leiri pidetään lauantaina 28.3. klo 12-18 Awasen dojolla Helsingissä osoitteessa Tallberginkatu 1 C, 4. kerros. Leirin hinta, 40 euroa, maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Ilmoittautumisen eräpäivä on 19.3.2020. Ilmoittautumislinkki. Jos osallistuu sekä lauantain kyu-tasoleirille että sunnuntain graduointituomarikoulukseen, on mahdollista yöpyä Awasen dojolla hintaan viisi euroa. Huom! Kyu-tasoleiri ei ole dan-graduointiin valmistava tasoleiri, eikä siitä saa dan-kokeeseen vaadittavaa tasoleirimerkintää. Lisätietoa ja vastauksia kysymyksiin: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi, 0405738166. Koulutusjuliste.