Pilottitasoleiri 3. ja 4. danin kokeeseen valmistautuville

25.10.2019 00:00 26.10.2019 00:00
Rajatorpantie 25, Vantaa, Finland
Pilottitasoleiri 3. ja 4. danin graduointiin valmistautuville Aikidoliitto järjestää yhteistyössä Vantaan Jukaran kanssa pilottitasoleirin, joka on suunnattu 2. dan ja sitä ylemmille vyöarvoille. Leirin ohjaavat liittovalmentajat Tom Granström ja Kustaa Ylitalo. Leirin teemana on jiuwaza – vapaatekniikka. Leirillä ei järjestetä dan-graduointia. Tästä pääset Suomisportiin ilmoittautumaan. Leirin hinta on 40 euroa. Ohjelma: Perjantai 25.10. Klo 19-21                           Harjoitus Lauantai 26.10. Klo 10-12                           Harjoitus Klo 14-14.30                     Minityöpaja liiton valmennus- ja graduointitoimintaan liittyen Klo 14.30-16                     Harjoitus Leirin tavoitteena on: – Tukea liiton jäsenseurojen ohjaajien ja treenaajien valmistautumista 3.-4. dan-kokeisiin – Vahvistaa yhteisöllisyyttä ja jakaa osaamista liiton eri seuroissa harjoittelevien dan-arvoisten harjoittelijoiden välillä – Jiuwazan periaatteiden vahvistaminen ja uusien jiuwaza -harjoitusmetodien oppiminen Tiedustelut: aikido@aikidoliitto.fi         p. 040- 573 8166