I tason junioriohjaajakoulutus 1/2

12.10.2019 00:00 13.10.2019 00:00
Jäkälätie 2, 00730 Helsinki, Suomi
Suomen Aikidoliitto

I tason junioriohjaajakoulutus on tarkoitettu kaikille junioriohjaajana toimiville ja sellaiseksi aikoville. Koulutus on kamppailulajien yhteinen. Koulutuksen toinen lähiviikonloppu on 16.-17.11. Yhteisistä osioista vastaa Karateliitto. Neljäs päivä, 17.11., on lajipäivä, jonka ajankohta saattaa vielä muuttua.

Koulutus alkaa lauantaina 12.10. kello 10.00. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin ilmoittautuneille.

Koulutuksen sisältö:

•lasten liikunnan ja urheilun perusteet
•yleinen liikuntakasvatus
•lasten kehitysvaiheet
•perusliikkumisen ohjaaminen
•eri fyysisten ominaisuuksien ohjaaminen
•harjoitussuunnitelman laatiminen
•pelejä ja leikkejä
•taito-ominaisuuksien harjoittaminen
•budolajeille tyypilliset urheiluvammat ja ensiapu
•lajiosa

Ennakkotehtävä:

1.Mitä odotat koulutukselta? Nimeä kaksi tärkeintä asiaa!
2.Kerro lyhyesti ohjauskokemuksestasi. Oletko toiminut ohjaajana, kuinka kauan? aiemmat koulutukset jne.
3.Muistele mukaan koulutukseen lasten suosikkileikkejä harjoituksista/omia suosikkejasi (näitä ei tarvitse kirjata ylös, vaannejaetaan koulutuksessa osallistujien kesken). Vastaukset lähetetään kouluttajalle ennen koulutusta osoitteeseen niko.koivula@karateliitto.fi.

Hinta 100€ sisältäen junioriohjaajan oppaan sekä opetuksen.

Mukaan: Harjoituspuku, muistiinpanovälineet, juomapullo ja omat eväät.

Ilmoittautuminen: Sitovat ilmoittautumiset 1.10.2019 mennessä Suomisportin kautta. Peruutukset on ilmoitettava välittömästi. Osallistumismaksu palautetaan vain hyväksyttävästä syystä, kuten sairastuminen.

Vaatimukset: Voimassa oleva lisenssi.

Tervetuloa kouluttautumaan!