I tason junioriohjaajakoulutus 1/2

12.10.2019 00:00 13.10.2019 00:00
Jäkälätie 2, 00730 Helsinki, Suomi
Suomen Aikidoliitto
I tason junioriohjaajakoulutus on tarkoitettu kaikille junioriohjaajana toimiville ja sellaiseksi aikoville. Koulutus on kamppailulajien yhteinen. Koulutuksen toinen lähiviikonloppu on 16.-17.11. Yhteisistä osioista vastaa Karateliitto. Neljäs päivä, 17.11., on lajipäivä, jonka ajankohta saattaa vielä muuttua. Koulutus alkaa lauantaina 12.10. kello 10.00. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin ilmoittautuneille. Koulutuksen sisältö: •lasten liikunnan ja urheilun perusteet •yleinen liikuntakasvatus •lasten kehitysvaiheet •perusliikkumisen ohjaaminen •eri fyysisten ominaisuuksien ohjaaminen •harjoitussuunnitelman laatiminen •pelejä ja leikkejä •taito-ominaisuuksien harjoittaminen •budolajeille tyypilliset urheiluvammat ja ensiapu •lajiosa Ennakkotehtävä: 1.Mitä odotat koulutukselta? Nimeä kaksi tärkeintä asiaa! 2.Kerro lyhyesti ohjauskokemuksestasi. Oletko toiminut ohjaajana, kuinka kauan? aiemmat koulutukset jne. 3.Muistele mukaan koulutukseen lasten suosikkileikkejä harjoituksista/omia suosikkejasi (näitä ei tarvitse kirjata ylös, vaannejaetaan koulutuksessa osallistujien kesken). Vastaukset lähetetään kouluttajalle ennen koulutusta osoitteeseen niko.koivula@karateliitto.fi. Hinta 100€ sisältäen junioriohjaajan oppaan sekä opetuksen. Mukaan: Harjoituspuku, muistiinpanovälineet, juomapullo ja omat eväät. Ilmoittautuminen: Sitovat ilmoittautumiset 1.10.2019 mennessä Suomisportin kautta. Peruutukset on ilmoitettava välittömästi. Osallistumismaksu palautetaan vain hyväksyttävästä syystä, kuten sairastuminen. Vaatimukset: Voimassa oleva lisenssi. Tervetuloa kouluttautumaan!