I tason ohjaajakoulutus (VOK 1) 1/2

06.09.2019 00:00 07.09.2019 00:00
Jauhokuja 3, Helsinki, Suomi
Finn-Aiki järjestää yhteistyössä Aikidoliiton kanssa I tason ohjaajakoulutuksen (VOK 1) Liikuntamyllyssä Helsingissä osoitteessa Jauhokuja 3. Koulutus sisältää kaksi lähiviikonloppua sekä etätehtävät. Toinen viikonloppu on 12.-13.10. Koulutuksen laajuus on 50 h ja hinta 160 euroa. Vaatimuksena on vähintään 3. kyun vyöarvo ja voimassa oleva aikidolisenssi. Kouluttajana toimii Kustaa Ylitalo. Koulutukseen ilmoittaudutaan Suomisportissa ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumisen eräpäivä on 1.9. Jos täydennät aiempaa VOK 1 -koulutustasi ja aiot osallistua vain osaan koulutusta, olethan yhteydessa liittoon: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi. Tästä pääset ilmoittautumaan koko koulutukseen. Koulutuksen aikataulu: Perjantai 6.9. 17:30-20:30 koulutustila Lauantai 7.9. 9:30-10:30 koulutustila 10:30-12 tatami 12-13 omakustanteinen lounastauko 13-15 koulutustila 15-17 tatami Koulutuksen sisältö.