Ensiapukurssi EA 1 ja VOK 2 -koulutus

04.05.2019 00:00 05.05.2019 00:00
Hietaniemenkatu 7, Helsinki, Suomi
Suomen Aikidoliitto

Aikidoliitto on tilannut Suomen Punaiselta Ristiltä ensiapukurssin EA 1® (16 t). Kurssi järjestetään 4.-5.5. Punaisen Ristin tiloissa.

Kurssi on osa Aikidoliiton II tason ohjaajakoulutusta (VOK 2), jonka muut lähijaksot ovat 31.8-1.9. ja 28.-29.9. Tämän takia EA 1 on ensisijaisesti ensi syksyn II tason ohjaajakoulutukseen osallistuville, mutta myös muut ovat tervetulleita, jos kurssilla on tilaa. Kurssille otetaan enintään 15 osallistujaa. Syksyn lähijaksojen kouluttajana toimii Kustaa Ylitalo ja ne järjestetään Kaapelitehtaalla Awasen dojolla osoitteessa Tallberginkatu 1 C, 00180 Helsinki.

VOK 2 -koulutuksen kokonaishinta on 300 euroa sisältäen EA 1 -kurssin. Koulutukseen ilmoittaudutaan Suomisportissa ja se maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautumisen eräpäivä on 24.4. Huom! Ilmoittautuminen ei ole mahdollista ilman voimassa olevaa lisenssiä. Koulutukseen osallistuvilta edellytetään vähintään 1. danin vyöarvo ja suoritettu I tason ohjaajakoulutus (myös juniorisuuntautunut I taso käy).

Jos sinulla on voimassa oleva EA 1 -koulutus, niin sinun ei tarvitse osallistua kevään kurssille. Lähetäthän koulutustodistuksen liittoon osoitteeseen aikido@aikidoliitto.fi. Koulutuksen hinta on kuitenkin 300 €.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan pelkkään EA 1 -koulutukseen, niin olethan yhteydessä liittoon: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi. EA 1 -kurssin hinta on 100 euroa (SPR:n hinta 159 €). Kurssin käyneet saavat todistuksen, joka on voimassa kolme vuotta.

Koulutusjuliste.

Aikidon VOK -rakenne.

Lisätietoa ja vastauksia kysymyksiin: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi, 040 573 8166.