Qigong -teemapäivä

15.12.2018 10:00 15.12.2018 14:00

GIGONG -TEEMAPÄIVÄ LAHDESSA LAUANTAINA 15.12.

Opettaja: Kustaa Ylitalo Ohjelma: 10.30-12.00 qigongin viisi perustaa 12-12.30 tauko (omat eväät, dojolla löytyy mikro, vedenkeitin, liesi jne) 12.30-14.00 qigong -taukoliikuntasarja ja sen ohjaaminen Teemapäivän hinta: 10 € (maksu paikan päällä joko käteisellä tai liikunta- / virikeseteleillä) Paikka: Väinämöisentien Dojo (väinämöisentie 2), Lahti Qigong on vuosituhansia vanha kiinalainen harjoitusmenetelmä (gong), jonka avulla ylläpidetään terveyttä ja vahvistetaan omaa sisäistä voimaa ja energiaa (qi). Laji sopii kaiken tasoisille ja kuntoisille aikuisliikkujille. Aikidon harrastajille qigong on oivallinen oheisharjoittelumuoto oman asennon, hengityksen, rentouden ja energian vahvistamiseksi. Teemapäivässä tutustutaan qigongin viiteen perusharjoitteeseen sekä opetellaan yksinkertainen liikesarja, joka soveltuu hyvin omaehtoiseen harjoitteluun, taukoliikunnaksi omalle työpaikalle tai aikidoharjoitusten loppuun tehtäväksi rauhoittumisharjoitteeksi. Teemapäivään osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta qigongin tai muiden itämaisten taitojen harjoittelusta. Teemapäivä toteutetaan osittain KKI-hanketuella. ILMOITTAUTUMINEN 12.12. mennessä: aikijukuringha@gmail.com Tiedustelut: Kustaa p. 040 8390 446, aikijukuringha@gmail.com www.aikijuku.fi www.lahtiyukoaikikai.net