Junioritoimijaseminaari

19.01.2019 00:00 19.01.2019 00:00
Näsijärvenkatu 8, 33210 Tampere, Suomi
Kamppailulajien yhteinen Junioritoimijaseminaari Tampereen Nääshallissa on osa II tason Junioriohjaajakoulutusta, mutta avoin kaikille junioritoimijoille ja junioritoiminnasta kiinnostuneille. Tässä tapahtuman kutsu ja Suomisportin ilmoittautumislinkki. Kamppailulajien yhteinen Junioriohjaajaseminaari palaa taas yhden välivuoden jälkeen! Seminaari on tarkoitettu kaikille kamppailulajien ohjaajille ja ohjauksesta kiinnostuneille. Päivän aikana saat vertaistukea, vaihdat ajatuksia ja osaamista muiden ohjaajien kanssa, opit uusia vinkkejä lasten ja nuorten harjoitusten ohjaamiseen ja hikoilet toiminnan tiimellyksessä. La 19.1.2019 klo 9-16, Nääshalli/ Tampere: 9-10 Lyhyt johdatus kamppailijan ravitsemukseen 10-12 Pohjola Sairaalan sporttimestari Veli-Matti Talosen sparrauksessa: Kehonhallintaa kehittävä harjoittelu ja kehon monipuolinen kuormitus keinoina vammojen vähentämiseen (sisältää käytäntöä!) 12-13 Lounas (omakustanteinen) 13-14 Sukellus II-tason kamppailuvalmentajien lopputöihin 14-16 Suomen Valmentajat: Mentoroinnin lyhyt oppimäärä kamppailuvalmentajalle. Varusteet: lajipuku tai sisäliikuntavarustus, juomapullo, pyyhe ja peseytymisvälineet. Tapahtuman hinta on 40€. Viimeinen ilmoittautumispäivä on ke 16.1.2019. Katso Judoliiton peruutusehdot: https://www.judoliitto.fi/judoliitto/hinnasto/. Tapahtuman järjestäjälajiliitot: Judoliitto, Suomen Taido, ITF-Taekwon-doliitto. Muut mukana olevat lajiliitot: Nykkeilyliitto, Aikidoliitto, Taekwondoliitto ja Karateliitto. Lisätietoa Aikidoliitosta: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi / 040 5738166