Kustaa Ylitalo 5.dan ja Anu Välimäki 3.dan

25.08.2018 11:00 26.08.2018 15:00
Väinämöisentie 2, Lahti, Suomi
Aikidon asetekniikkaleiri Opettajina Kustaa Ylitalo 5.dan ja Anu Välimäki 3.dan Harjoitusajat: La 25.8. 11:00 – 12:30, Kustaa 15:00 – 16:30, Anu 17:00 Kyu-graduointi Tatamiparty 18.30 – Su 26.8. 10:30 – 11:45, Anu 12:00 – 13:00, Kustaa 13:00 – 13:30, Qigong -kehonhuolto, Kustaa Maksut: Hinnat 40 euroa koko leiri, 15 euroa/harjoitus. Lahti Yuko Aikikain jäsenille 20 € koko leiri, 10 € / harjoitus Maksut paikan päällä käteisellä, Smartumin / Edenredin liikuntaseteleillä tai Sporttipassilla Harjoituspaikka: Väinämöisentie 2, Lahti Kartta dojon sisäänkäyntiin: http://www.lahtiyukoaikikai.net/uploads/images/vainamoisen-dojon-kartta.png Muuta: Leirillä harjoitellaan pääsääntöisesti aseilla. Dojolla on aseita lainattavaksi. Leiri sopii kaiken tasoisille aikidon harjoittelijoille. Tarvittaessa opetusta eriytetään tasoryhmiin. Lähimmät pankkiautomaatit Dojolta katsottuna: S-Market Kiveriö, Hirsimetsäntie 52, Lahti. Noin 1km. St1 Lahti Möysä (entinen Möysän Esso), Viipurintie 2, Lahti. Noin 2km.   Tiedustelut: Toni Vertanen 044 302 6151 toni.vertanen@gmail.com