Junnuleiri ja juniorivalmentajakokous

10.02.2018 12:30 10.02.2018 17:00
Mekaanikonkatu 3a, Helsinki, Finland
Juniorivaliokunta & Meidokan ry
Suomen Aikidoliiton juniorivaliokunta järjestää yhteistyössä Meido-kanin kanssa juniorileirin lauantaina 10.2. Ohjaajina toimivat juniorivaliokunnan jäsenet. Leirin yhteydessä on kaikille junioriaikido-ohjaajille ja ohjaamisesta kiinnostuneille avoin ohjaajaseminaari. Paikkana Meido-kanin Mekaanikonkadun dojo (Mekaanikonkatu 3A) Helsingissä. Tervetuloa! Harjoitukset: klo 13.00-14.00 klo 15.30-16.30
Junioriohjaajaseminaari klo 14.30 Leirin hinta: 10 €
  Paikalle on myös palkattu valokuvaaja, joten harjoitusten välissä junnuilla on oiva mahdollisuus saada muistoksi tyylikkäitä ja vauhdikkaita kuvia omasta Aikidostaan! Kuvausta varten on oltava vanhempien suostumus (allekirjoitettu kuvauslupakaavake). Muistattehan myös, että kaikilla leirille osallistuvilla on oltava voimassa oleva Aikidoliiton lisenssi.
  Harjoitusten välille suosittelemme varaamaan evästä. Aikidoliitto tarjoaa tauolla mehua ja hedelmiä. Junioreidensa yhteiskuljetuksen järjestämistä varten voi anoa Aikidoliitolta kohtuullista avustusta. Yhteydenotot: juniorivaliokunta@aikidoliitto.fi