Akarin 20-vuotisjuhlaleiri Hangossa

12.07.2018 16:00 15.07.2018 12:00
Raatimiehenkatu 12, Hanko, Finland

Akarin 20-vuotisjuhlaleiri Hangossa

Tervetuloa Akarin vuosittaiselle Hangon aikido kesäleirille torstaista 12.7.2018 sunnuntaihin 15.7.2018!

Vuosi 2018 on Akari ry:n 20. toimintavuosi. Juhlistamme seuran toiminnan historiaa osana Hangon aikido kesäleiriä. Tervetuloa mukaan nauttimaan aikidosta rennossa ilmapiirissä Hangon kesäisiin maisemiin!

Vetäjät

Miranda Saarentaus 6.dan Aikikai Tuula Laisi 5.dan Aikikai Taina Nyström 4.dan Aikikai Jari Alasuutari 4.dan Aikikai

Paikka

Paikka: karttalinkki Hangon Urheilutalo, Raatimiehenkatu 12, 10900 Hanko, Finland

Harjoitukset

To 12.7.18 klo 16-18 Miranda/Taina Pe 13.7.18 klo 10-12 Jari/Taina ja klo 18-20 Tuula/Miranda La 14.7.18 klo 10-12 Taina/Tuula ja klo 15-17 Jari/Miranda Su 15.7.18 klo 10-12 Tuula/Jari

Hinnat

Koko leiri 80 € Viikonloppu pe-illlasta sunnuntaihin 60 € Yksittäinen harjoitus (2h) 20 € Maksut kerätään käteisellä leirillä. Valitettavasti emme ota vastaan liikuntaseteleitä.

Majoitus

Dojon vieressä majatalo FolkiaCenter Majoittujia pyydetään olemaan itse suoraan yhteydessä majataloon. Heille voi kertoa, jos on halukas yöpymään 2-3 hengen huoneessa, vaikka ei itsellä olisikaan tiedossa muita majoittujia. Tällöin majatalon henkilökunta voi sijoittaa samaan huoneeseen yksittäisiä ilmoittautujia. Hangon muut hotellit: linkki

Leiri muussa mediassa

Leiri Akarin kotisivuilla: linkki Tapahtuma Facebookissa: linkki ****************************************************************

Akari 20-years celebration seminar in Hanko

Welcome to Akari’s annual summer aikido seminar in Hanko from Thursday 12.7.18 to Sunday 15.7.2018!

The year 2018 is the 20. year of activity of Akari aikido club. We will celebrate the history of our aikido club as part of the seminar. Welcome to enjoy aikido with us in our open minded and friendly atmosphere in the summery scenery of Hanko city!

Teachers

Venue

Venue: on Google maps Hangon Urheilutalo (Hanko sport Hall), Raatimiehenkatu 12, 10900 Hanko, Finland

Classes

Prices

Whole seminar 80 € Weekend (Friday evening – Sunday) 60 € Individual class (2h) 20 € Please pay in cash during the seminar.

Accommodation

Next to the dojo a Hostel: FolkiaCenter Please book your accommodation directly from FolkiaCenter. If you are coming alone but are willing to stay in a room for 2-3 people and are willing to share the room with others, inform the hostel that you are coming to our aikido seminar and that you are willing to share your room. The hostel staff can then place you in a room with 1-2 other aikido people. Other accommodation in Hanko: link

The seminar in other media

The seminar on Facebook: link Akari dojo website: link