Suomen Aikidoliiton sääntömääräinen syysliittokokous

18.11.2017 13:30 18.11.2017 00:00
Vapaalantie 2, 01650 Vantaa, Suomi
Suomen Aikidoliitto ry
Aikidoliiton sääntömääräinen syysliittokokous   Päivän ohjelma: klo 10-12         Jäsenseurojen harjoittelijoille avoimet aikidoharjoitukset/ Mari Wiklund 5.dan, Tom Granström 6.dan. Rajatorpan kalliosuoja, Rajatorpantie 27, 01650 Vantaa klo 12:30          Liittokokokseen osallistuvien ruokailu, Ravintola Koto, Vapaalantie 2, 01650 Vantaa klo 13:30          Liittokokous, Ravintola Koto   Liittokokous alkaa valtakirjojen tarkastuksella. Kokouksessa käsitellään Suomen Aikidoliiton sääntömääräiset asiat esityslistan mukaisesti. Yhdellä seuran valtakirjalla varustetulla edustajalla on äänioikeus kokouksessa. Kaikilla on läsnäolo- ja puheoikeus.   Liittokokouksen esityslista liitetiedostoineen on lähetetty sähköisesti liiton jäsenseuroille. Liiton toimisto pyytää ottamaan pikaisesti yhteyttä, mikäli  posti ei ole tullut perille!   Seuroista toivotaan runsasta osanottoa päättämään yhteisistä asioista   Tarjoilun vuoksi ilmoitattehan osallistumisestanne Liittokokoukseen liiton toimistolle viimeistään pe 12.11.2017 Aamupäivän harjoituksiin osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista, eikä osallistumisesta peritä harjoitusmaksua. Osallistujalla tulee kuitenkin, liiton sääntöjen mukaisesti, olla voimassa oleva lisenssi ja vakuutus.