Daitoryu aikijujutsun seminaari/ Daitoryu aikijujutsu Seminar

01.04.2017 12:00 01.04.2017 16:00
Elimäenkatu 20, Helsinki, Suomi
Sasuga ry.
Daitoryu aikijujutsu on japanilainen kampailulaji, jossa harjoitellaan kaikkia jujutsun osa-alueita aseellista ja aseetonta vastustajaa vastaan. Seminaarilla saat kattavan käsityksen Daito-ryun, ja alkuperäisen aikidon, kehonkäytöllisistä periaatteista, joita voit hyödyntää myös aikidossa. Ohjaajina seminaarilla maahantuoja, ja pisimpään Suomessa Daito-ryuta harjoitellut henkilö, Pasi Savoranta ja Sasugan pj. Mikko Montonen. Seminaariin osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kamppailulajitaustaa. Paikka on uusi, hieno ja avara dojomme osoitteessa Elimäenkatu 20.B (2.krs). Aika: Lauantai 1.4.2017, kello 12-16 Seminaarin hinta/price: 20e (jäsenet 10e) Voit maksaa paikan päällä tai etukäteen tilille. Tilinumero: Sasuga ry, Nordea FI95 1014 3000 2406 77 BIC/SWIFT: NDEA FIHH. Lisätietoja/Information: info@sasuga.fi tai +358503881507. http://www.sasuga.fi/ ja https://www.facebook.com/events/1519005724778147/ Sasugan tekniikat perustuvat Sokaku Takedan alkuperäisiin opetuksiin 1930-luvulla. Ne ovat tallennettu ainoan Menkyo kaidenin, Takuma Hisan, toimesta. Sasugalaisille nämä tekniikat on opettanut Hisan paras oppilas Yutaka Amatsu. Tervetuloa! Next Real Daito-ryu aikijujutsu seminar of Sasuga Club, saturday April 1st, from 12.00 hours to 16.00 hours. Location is our new and spacious dojo at Elimäenkatu 20.B, 2nd floor. This is a body mechanics seminar of the original Daito-ryu that offers you the opportunity to learn some basics of this great Japanese art. After this seminar you can join our normal training. Suits for all martial artists, but especially for aikido and jujutsu practitioners. Welcome!