28.01.2017 12:00 28.01.2017 17:00
Elimäenkatu 20, Helsinki, Suomi
Sasuga ry
Daitoryu aikijujutsun tutustumisseminaari/ Daitoryu aikijujutsu Introductory Seminar (In English see below) Oletko harkitsemassa uutta kamppailulajiharrastusta itsellesi? Daitoryu aikijujutsu on japanilainen kampailulaji, jossa harjoitellaan kaikkia jujutsun osa-alueita aseellista ja aseetonta vastustajaa vastaan. Tutustumisseminaarissa saat kattavan käsityksen lajin perusteista ja seuran harjoittelukulttuurista. Seminaarin jälkeen voit päättää sopiiko laji sinulle. Sinun on mahdollista jatkaa harjoittelua 1, 3 tai 6 kk:n jäsenyydellä. Ohjaajina seminaarilla maahantuoja, ja pisimpään Suomessa Daito-ryuta harjoitellut henkilö, Pasi Savoranta ja Mikko Montonen. Seminaariin osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kamppailulajitaustaa. Paikka on uusi, hieno ja avara dojomme osoitteessa Elimäenkatu 20.B (2.krs). Aika: Lauantai 28.1.2017, kello 12-17 Seminaarin hinta/price: 20e (jäsenet 10e) Voit maksaa paikan päällä tai etukäteen tilille. Tilinumero: Sasuga ry, Nordea FI95 1014 3000 2406 77 Lisätietoja/Information: info@sasuga.fi tai +358503881507. http://www.sasuga.fi/ ja https://www.facebook.com/events/1707919819430477/ Sasugan tekniikat perustuvat Sokaku Takedan alkuperäisiin opetuksiin 1930-luvulla. Ne ovat tallennettu ainoan Menkyo kaidenin, Takuma Hisan, toimesta. Sasugalaisille nämä tekniikat on opettanut Hisan paras oppilas Yutaka Amatsu. Tervetuloa! Next Real Daito-ryu seminar of Sasuga Club, saturday January 28th, from 12.00 hours to 17.00 hours. Location is our new and spacious dojo at Elimäenkatu 20.B, 2nd floor. This is an introductory seminar that offers you the opportunity to learn some basics of this great Japanese art. After this seminar you can join our normal training. Suits for all martial artists, but especially for aikido and jujutsu practitioners. Welcome!