Kyuleiri ja Graduointituomarikoulutus

06.04.2024 00:00 07.04.2024 00:00
Erkkilänkuja 4, Rovaniemi, Suomi
Koulutusvaliokunnan kouluttajat Kenneth Granö ja Seppo Alamännistö ohjaavat kaksipäiväisen tapahtuman Rovaniemellä. Lauantaina 6.4. pidetään Kyuleiri ja sunnuntaina 7.4. Graduointituomarikoulutus. Molempiin päiviin ilmoittaudutaan erikseen Suomisportissa. Kyuleirin hinta on 35 euroa ja Graduointituomarikoulutuksen 40 euroa. Kyuleirit ovat kyu-tasoisille harjoittelijoille ja heidän ohjaajilleen tarkoitettuja teemaleirejä, joilla hahmotetaan miten taidot kehittyvät harjoittelijan edistyessä aikidopolullaan ja miten nämä näkyvät milläkin kyu-asteella. Leiri soveltuu kaikille vyöarvoille. Graduointituomarikoulutusta suositellaan graduointioikeudet omaaville graduointituomareille ja sen suorittamista edellytetään uusilta tuomareilta, jotka eivät ole sitä vielä suorittaneet. Koulutus on tarpeellinen myös niille, jotka neuvovat graduointeihin valmistautuvia. Koulutukseen voivat osallistua kaikki aikidon harrastajat, jotka ovat kiinnostuneita siitä, mitä vyökokeissa vaaditaan. Ilmoittaudu Kyuleirille 6.4. Ilmoittaudu Graduointituomarikoulutukseen 7.4. Viikonlopun ohjelma Kyuleiri lauantaina 6.4. 11.00-13.00 15.30-17.00 Graduointituomarikoulutus sunnuntaina 7.4. 9.30-12.00 13.00-16.30