Suuri Budoleiri

07.06.2024 00:00 09.06.2024 00:00
Varalankatu 36, Tampere, Suomi
Suuri Budoleiri on 8-14-vuotiaille kamppailulajien harrastajille järjestetty leiri. Oman lajin treenaamisen lisäksi leirillä pääsee tutustumaan muihin kamppailulajeihin. Tämän vuoden leirillä ovat mukana aikidon lisäksi itf taekwon-do, judo, taekwondo ja taido. Leiri järjestetään Tampereella, Varalan Urheiluopistossa ja sen kohokohtana on käynti Särkänniemen huvipuistossa tai Flowparkissa. Flowpark sijaitsee Varalan Urheiluopiston pihapiirissä, jossa seikkailuradat on rakennettu eläviin puihin niitä vahingoittamatta. Ranneke Särkänniemeen tai Flowparkiin varataan ilmoittautumisen yhteydessä. Suuri Budoleiri järjestetään Varalan Urheiluopistolla 7.-9.6. Leiri alkaa perjantaina klo 12 ja päättyy sunnuntaina klo 13. Aikidon ohjaajana toimii junioriliittovalmentaja Kari Mantere. Ilmoittaudu leirille Suomisportissa. Jos olet leirituristiksi tuleva lapsen vanhempi, joka ei itse harrasta aikidoa, olethan yhteydessä liiton toimistoon: laura.vonboehm@aikidoliitto.fi. Lisätietoja leiristä löytyy Suuri Budoleiri -sivuilta. Hinnat Leiriläinen 170 e – Sisältää majoituksen, ruokailut, ohjelman Varalassa, leirituotteen ja kaulanauhan. Leiriläinen ilman majoitusta 138 e – Sisältää ruokailut, ohjelman Varalassa, leirituotteen ja kaulanauhan. Leirituristi 216 e – Sisältää majoituksen, ruokailut , ohjelman Varalassa, leirituotteen ja kaulanauhan. Leirituristi ilman majoitusta 173 e – Sisältää ruokailut, ohjelman Varalassa, leirituotteen ja kaulanauhan. Särkänniemi 37 euroa (sisältää kuljetuksen Varalasta ja Varalaan) tai Flowpark 33 euroa (sisältää kiipeilyhanskat) Leirin ohjelma löytyy täältä.