Tasoleiri ja dan-graduointi

13.04.2024 00:00 14.04.2024 00:00
Uimahallintie 10Urheilutalon Judosali

Tasoleiri ja dan-graduointi/ Meijin Den Ryu

Aika : 13.-14.4.2024 Paikka : Kouvola Viimeinen dan-graduointiin ilmoittautumispäivä Suomisportissa: 17.3.2024. Ilmoittaudu dan-graduointiin täyttämällä hakemus Suomisportissa: ilmoittautumislinkki. Liittovalmentajat : Auno Mäkinen, Erkki Ylimäki Huom! Dan-graduointiin ja tasoleirille on erilliset ilmoittautumislinkit ja niihin ilmoittaudutaan erikseen. Tasoleirin ilmoittautuminen avataan maanantaina 18.3. klo 12. Ilmoittautumislinkki. Ilmoittautuminen päättyy 7.4. tai silloin, kun osallistujamäärä on täynnä (3o henkeä). Tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Ohjelma: Lauantai 13.4. 11-12: tasoleirin avaus, tavoitteet ja ennakkotehtävien purku 12-13:30: harjoitus 15-16:30: harjoitus 17: dan-graduointi Sunnuntai 14.4. 10-10:30: keskustelutilaisuus 10:30-12:30 harjoitus 12:30: palautteenanto Leirin teemat ovat:
  • 1. dan vaatimustaso
  • jo ja bokken awase ho:t
  • hanmi handachiwaza -vastaanotot
  • uken toiminta dan-kokeessa