Tasoleiri ja dan-graduointi

15.03.2024 00:00 16.03.2024 00:00
Läntinen Valkoisenlähteentie 52, Vantaa, FinlandTikkurilan Urheilupuisto: http://urheilupuisto.com/trio-sport-center

Tasoleiri ja dan-graduointi/ Akari

Aika : 15.-16.3.2024 Paikka : Vantaa Viimeinen dan-graduointiin ilmoittautumispäivä Suomisportissa: 11.2.2024. Ilmoittaudu dan-graduointiin täyttämällä hakemus Suomisportissa: ilmoittautumislinkki. Liittovalmentajat : Tom Granström, Miia Mäntysaari Huom! Dan-graduointiin ja tasoleirille on erilliset ilmoittautumislinkit ja niihin ilmoittaudutaan erikseen. Tasoleirin ilmoittautuminen avataan maanantaina 19.2. klo 12. Ilmoittautumislinkki. Ilmoittautuminen päättyy 10.3. tai silloin, kun osallistujamäärä on täynnä (3o henkeä). Tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Ohjelma: Perjantai 15.3. 19-20.30 Harjoitus – tatamitila Lauantai 16.3. 10.00-13.00 Harjoitus – tatamitila 13.00-14.30 Lounastauko (kahvilasta saa ostettua lounasta) 14.30-15.30 Ryhmätyö – painimattotila (sukat pitää olla jalassa) 15.30-16.30 Harjoitus – tatamitila 17.00-19.00 Dan-graduointi