Tasoleiri ja dan-graduointi

10.02.2024 00:00 11.02.2024 00:00
Päijänteentie 1, Helsinki, Suomi

Tasoleiri ja dan-graduointi/ Meido-Kan

Aika : 10.-11.2.2024 Paikka : Helsinki Viimeinen dan-graduointiin ilmoittautumispäivä Suomisportissa: 14.1.2024. Ilmoittaudu dan-graduointiin täyttämällä hakemus Suomisportissa: ilmoittautumislinkki. Liittovalmentajat : Markku Kuusinen, Petri Särkisaari Huom! Dan-graduointiin ja tasoleirille on erilliset ilmoittautumislinkit ja niihin ilmoittaudutaan erikseen. Tasoleirin ilmoittautuminen avataan maanantaina 15.1. klo 12: ilmoittautumislinkki. Tasoleirien keskeisenä tavoitteena on tukea jäsenseurojen dan-tasoisten harjoittelijoiden kehittymistä ja dan-graduointeihin valmistautumista. Tasoleirit on suunnattu erityisesti dan-koetta lähiaikoina suunnitteleville sekä 1. kyu – dan-tasoisten jäsenseurojen ohjaajille. Osallistujilta toivotaan vähintään 3. kyu:n vyöarvo. Ohjelma: Tasoleiri lauantaina: Päijänteentie 1, 00550 Helsinki. Takapihalta sisään. Salin alakerta. la 11.30 – 12.30, tasoleirin avaus, tavoitteet, ennakkotehtävien purku, dojon alakerrassa la 12.30 – 14.00, harjoitus la 15.30 – 17.00, harjoitus la 17.30 – > Graduointi Tasoleiri sunnuntaina: Mekaanikonkatu 17A, 00880 Helsinki, 2. kerros. Su 10.00 – 10.30, keskustelutilaisuus Su 10.30 – 12:30, harjoitus Su 12.30 – > palautteenanto