Tenchikan 40/50 -vuotisjuhla

27.10.2023 18:30 29.10.2023 11:30
Suurmäentie 2, Kuopio, Finland
Kuopiossa on harjoiteltu aikidoa 50 vuotta ja itsenäisenä seurana 40 vuotta. Tervetuloa Kuopion Aikidoseura Tenchikan ry:n 40/50-vuotisjuhlaan! Vuosijuhla järjestetään 28.10.2023. Lauantaina 28.10. on juhlatreenit klo 12.30-14.45, 15 min tauolla. Ensimmäisen osuuden (klo 12.30- 13.30) ohjaa Jorma Rissanen ja toisen osuuden (klo 13.45- 14.45) ohjaa Timo Kiviharju. Kaikki vieraat ovat myös lämpimästi tervetulleita perjantaina 27.10. klo 18.30–20.00 ja sunnuntaina 29.10. klo 10.00–11.30 seuran normitreeneihin. Juhlatreeneihin osallistuminen on ilmainen kaikille. Lauantain treenien jälkeen on illanvietto klo 17 alkaen lounasravintola Cawassa (Kaartokatu 9). Ravintolan tilat on varattu tuolloin seuran käyttöön ja kaikkille on mahdollisuus ilmoittautua mukaan illanviettoon (viimeiseen vastauspäivään 21.10.2023). Illanviettoon kuuluu päivällinen, jonka omakustanteinen osuus on 22 €/hlö. Ilmoittaudu illanviettoon tästä linkistä (Ilmoittautumislomake) Etkö pääse mukaan? Lähetä terveiset, kuvat ja tarinat esiteltäväksi! Myös aikidoon liittyviä tervehdyksiä, lyhyitä tarinoita sekä kuvia voi lähettää ja ne näytetään illanviettoon osallistujille illan aikana. Halutessasi voit pyytää, että oma tervehdyksesi esitetään nimettömänä. Ja tottakai kaikki tarinat ja mukava jutustelu on toivottua ja sallittua illanvieton aikana. Jenni ja Lucas vastaavat mielellään kysymyksiin vuosijuhlaan liittyen, joten kysykää vaan rohkeasti treeneissä tai sähköpostilla osoitteeseen jitkonen3(at)gmail.com ja/tai lucas.nygard(at)gmail.com.