Seurat

01.07.1991
1.1.1991
Kyllä
Rovaniemelle Aikido saapui vuonna 1991 kajaanilaisen Hannu Reinikosken toimesta. Nimen seuralle antoi Minoru Kanetsuka-sensei, joka kuuleman perusteella päätyi nimeen Ryu koku kan - Lohikäärmeen laakson seura. Ensimmäisestä vuodesta lähtien Rovaniemen Aikidoseura on ollut Suomen Aikidoliiton virallinen jäsenseura. Seura on myös kirjattu patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin (rek. nro 187.052). Aikido-opetuksen lisäksi (aikuiset & juniorit) Ryu koku kan järjestää vuosittain myös näytöksiä, leirejä, vyökoetilaisuuksia ja illanviettoja.
Petri Särkisaari (5.dan, Shidoin, VAT) Aleksi Autti (1.kyu) Laura Karasti (1.kyu)
Ti 18:00 - 19:15 (juniorit) Ti 18:00 - 19:15 (aikuiset) Ke 20:15 - 21:30 (aikuiset) Pe 19:15 - 20:30 (aikuiset) La 11:00 - 12:30
Seuraan otetaan uusia harjoittelijoita ympäri vuoden. Peruskurssinäytös järjestetään kerran vuodessa syksyisin.
Satunnaisista vierailuista ei peritä maksua. Vierailijat ovat aina tervetulleita harjoituksiin. Pidemmistä jaksoista perimme maksuja seuraavasti: - 3 kk 50 € - 6 kk 100 € - 1 vuosi 200 €
Aleksi Autti aleksi.autti@ryukokukan.com