Jäsenseurat

01.08.1991
1.1.1991
Kyllä
Rovaniemelle Aikido saapui vuonna 1991 kajaanilaisen Hannu Reinikosken toimesta. Nimen seuralle antoi Minoru Kanetsuka-sensei, joka kuuleman perusteella päätyi nimeen Ryu koku kan - Lohikäärmeen laakson seura. Ensimmäisestä vuodesta lähtien Rovaniemen Aikidoseura on ollut Suomen Aikidoliiton virallinen jäsenseura. Seura on myös kirjattu patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin (rek. nro 187.052). Aikido-opetuksen lisäksi (aikuiset & juniorit) Ryu koku kan järjestää vuosittain myös näytöksiä, leirejä, vyökoetilaisuuksia ja illanviettoja.
Petri Särkisaari (5.dan, Shidoin, VAT) Aleksi Autti (1.dan) Olli Stålnacke (1.kyu) Saana Keskinarkaus (2.kyu)
Ti 18:15 - 19:15 (juniorit) Ti 19:15 - 20:30 (aikuiset) Ke 19:30 - 20:45 (aikuiset) Pe 19:00 - 20:15 (aikuiset) La 15:15 - 16:45
Seuraan otetaan uusia harjoittelijoita ympäri vuoden. Peruskurssinäytös järjestetään kerran vuodessa syksyisin.
Satunnaisista vierailuista ei peritä maksua. Vierailijat ovat aina tervetulleita harjoituksiin. Pidemmistä jaksoista perimme maksuja seuraavasti: - 3 kk 80€ - 6 kk 125€ - 1 vuosi 250€
Aleksi Autti aikido@ryukokukan.fi