Seurat

Finn-Aiki ry
Liikuntamyllyn judosali, Myllypurontie 1
Kyllä
Mari Wiklund (5. dan, shidoin) Antti Pekkarinen (4. dan, shidoin) Pekka Sipilä (2. dan) Aino Manninen (2. dan)
Kaikilla uusilla harjoittelijoilla on oikeus kahteen ilmaiseen kokeilukertaan koska tahansa harjoitusvuoden aikana niinä kuukausina, jolloin aloittaminen on mahdollista. Aikuisten ja nuorten (yli 13 v.) ryhmässä aloittaminen on mahdollista kaikkina muina kuukausina paitsi heinä- ja elokuussa. Junioriryhmässä (7-12 v.) voi aloittaa kaikkina muina kuukausina paitsi touko-, kesä-, heinä- ja elokuussa.
Satunnaisista vierailuista ei peritä maksua. Vierailijat ovat aina tervetulleita harjoituksiimme. (Säännöllisesti vierailevat pääsääntöisesti jossakin toisessa aikidoseurassa harjoittelevat voivat meillä maksaa alennetun vierailijajäsenmaksun.)
AIKUISTEN JA NUORTEN (yli 13 v.) TOIMINTA: Mari Wiklund: mari [at] finnaiki.fi JUNIORITOIMINTA (7-12 v.): Pekka Sipilä: pekka [at] finnaiki.fi, puh: 040-544 3991