Seurat

1.1.1985
Kyllä
Aikido
Nozomi on vireä aikidoseura joka tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden harjoitella aikidoa päivittäin 1-3 harjoituksessa. Pääopettajana toimii ammattivalmentaja Timo Kiviharju 6.dan shidoin, lisäksi hän on Suomen Aikidoliiton teknisen valiokunnan jäsen. Junioritoiminnassa (8-13v) olemme Nuori Suomen Sinettiseura. Harjoituspaikka: Nääshallin liikuntatilat, Näsijärvenkatu 8. Tampere http://www.nozomi.fi/english/
Harjoitusten ohjaajat Timo Kiviharju 6.dan, shidoin / pääohjaaja / ammattivalmentaja Ari Kauttu 4.dan Jarmo Rantanen 3.dan Kaisa Selamo 3.dan fukushidoin Jyrki Karvinen 2.dan Heidi Ihanamäki 2.dan Markku Mustonen 1.dan Miska Laakso 1.dan Milla Mäki 1.dan
Aikidon aloittaminen 2018 Lajin aloittaminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta budo-lajeista. Seuraava peruskurssi alkaa syksyllä, tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.
Ei vierailija maksuja satunnaisilta vierailta. There is no separate fee for visitors.
Postitusosoite ja yhteyshenkilö: Tampereen Aikidoseura Nozomi ry. c/o Heidi Ihanamäki Petäjässuonkatu 4 B 28 33580 puh. 040 7404469