Jäsenseurat

01.01.1970
Kyllä
Aikido Judo Karate Katori
Meido-Kan ry on Suomen suurin ja vanhin budoseura, jonka tarkoituksena on edistää budolajeja, sekä toimia lajien tunnetuksi tekemiseksi ja harrastuksen levittämiseksi pääkaupunkiseudulla. Toiminnan piiriin kuuluvat Aikido, Judo, Karate ja Katori.
Paras tapa ottaa selvää aikidosta on tulla kokeilemaan sitä. Lähetä sähköpostia osoitteeseen aikido@meidokan.fi ja saat ohjeet miten toimia. Järjestämme perehdytysopetusta ja pian pääset tavallisiin harjoituksiin treenaamaan pidempään harjoitelleiden kanssa ja saat opastusta kädestä pitäen. Uudet harjoittelijat voivat kokeilla lajia kahden viikon ajan veloituksetta.
Harjoitusmaksu vierailijoille muista seuroista (oltava jäsenyys ja vakuutus toisaalla) 80 € / kausi.
Tom Granström (​aikidotoiminnanjohtaja) Puhelin: +358 050 512 4232 Sähköposti: tom.granstrom@live.com Terhi Kallonen (aikidon aloittaminen Meido-Kanissa) Puhelin: +358 50 581 0506 Sähköposti: aikido@meidokan.fi