Jäsenseurat

1980
Kyllä
aikido, judo, karate
Jukara on vantaalainen japanilaisiin budolajeihin keskittynyt seura, jossa aikidon lisäksi harjoitellaan judoa ja karatea. Aikidoharjoituksia meillä on tarjolla kuutena päivänä viikossa kaiken tasoisille ja ikäisille treenaajille. Aikidokoulussa voi aloittaa harjoittelun koska vain (muulloinkin kuin kauden alussa) Harjoitustemme vetäjät ovat kokeneita - useimmilla on kymmenien vuosien kokemus aikidosta, ja monet heistä ovat toimineet myös Aikidoliitossa mm. teknisessä valiokunnassa, hallituksessa ja liittovalmentajana. Seuran omia harjoituksia täydentävät ulkomaisten opettajien ohjaamat leirit. Harjoittelemme Vantaalla Rajatorpassa. Seurallamme on käytössä uusi 2021 valmistunut 260 m2 tatami eli meillä on nyt entistäkin paremmat harjoitusolosuhteet!
Risto Räty, 6. dan, shidoin Jani Hartikka, 6. dan, shidoin Auno Mäkinen, 6. dan, shidoin Tommi Huhtala 3. dan Markku Pesonen 4. dan Juha Selesvuo, 2. dan, fukushidoin Harri Kaimio 2. dan Roosa Heiska 1. dan (juniorit) Markus Savolainen 2. kyu Juha Laiho 3. kyu
Ma 20-21:30 Ti 18:30-20 ke 7:00-8:00 To 18:30-20 La 9:30-11 Su 10:30-12
Ke 18-19:30 La 11-12:30