Seurat

01.01.2019
Ei
Aikido, TRE,
Seuraamme mm. seuraavia Aikikai aikidon opettajia: Take Sensei (Steven Seagal), Haruo Matsuoka ja Larry Reynosa. Teemme tiivistä yhteistyötä Yawara Nage - seuran kanssa. Olemme vierailleet seuraamiemme opettajien leireillä ja dojoilla mm. Yhdysvalloissa, Saksassa, Espanjassa, Italiassa sekä Venäjällä. Seuramme tarkoituksena on edistää käytännönläheisen aikidon ja perinteisen japanilaisen kulttuurin leviämistä Rovaniemellä. Korostamme opetuksissamme aikidon käytännönläheisyyttä, monipuolisuutta, rentoutta ja liikkuvuutta, unohtamatta aikidon rikasta filosofista sisältöä. Seurassamme opetetaan myös TRE:tä. Seuran kotisivuja rakennetaan parhaillaan.
Aikido: Kari-Pekka Uutela 3. Dan TRE: Petri Uutela TRE ohjaajaopiskelija
Harjoituksia pääsääntöisesti 3 kertaa viikossa. Viikon päätreenit sunnuntaisin klo 17:00-18:30. Muut harjoitukset erikseen sovittuna ajankohtana (esim. TRE)
5€
Kari-Pekka Uutela rovaniemenaikidoseura@outlook.com Instagram: @rovaniemenaikidoseura