Seurat

01.01.2019
Ei
Aikido ja TRE
Seuramme tarkoituksena on edistää käytännönläheisen aikidon ja perinteisen japanilaisen kulttuurin leviämistä Rovaniemellä. Korostamme opetuksissamme aikidon käytännönläheisyyttä, monipuolisuutta, rentoutta ja liikkuvuutta, unohtamatta aikidon rikasta filosofista sisältöä. Seuraamme mm. seuraavia Aikikai aikidon opettajia: Take Sensei (Steven Seagal), Haruo Matsuoka ja Larry Reynosa. Olemme vierailleet seuraamiemme opettajien leireillä ja dojoilla mm. Yhdysvalloissa, Saksassa, Espanjassa, Italiassa sekä Venäjällä. Teemme tiivistä yhteistyötä Yawara Nage - seuran kanssa. Seurassamme opetetaan myös TRE:tä (Tension, Stress & Trauma Release Exercise).
Kari-Pekka Uutela 3. Dan Petri Uutela TRE ohjaaja
Harjoituksia pääsääntöisesti 3 kertaa viikossa. Viikon päätreenit sunnuntaisin klo 17:00-18:30. Muut harjoitukset erikseen sovittuna ajankohtana (esim. TRE)
5€
Kari-Pekka Uutela rovaniemenaikidoseura (at) outlook.com Instagram: @rovaniemenaikidoseura Facebook: @rovaniemenaikidoseura