Jäsenseurat

06.02.2018
15.01.2017
Kyllä
AikiCircle on nuori ja aktiivinen aikidoseura Helsingissä. Dojollamme treenataan viikon jokaisena päivänä ja järjestämme lisäksi kursseja, leirejä ja tapahtumia, joita vetävät sekä omat ohjaajamme että vierailevat senseit läheltä ja kaukaa. Hyppää mukaan AikiCirclen menoon ja tule osaksi mahtavaa porukkaamme! Meillä treenaat tavoitteellisesti ja kehität monipuolisesti fyysisiä taitoja sekä mielen hallintaa. Lupaamme, että löydät treeniemme kautta itsestäsi uusia puolia ja yllätyt siitä, mihin pystyt kun pistät itsesi likoon!
Aikuisten treenit: Antti Pekkarinen (5.dan Aikikai, Shidoin, VOK II-taso) Mikko Lindevall (3.dan Aikikai, Fukushidoin, VOK I-taso) Erkko Manninen (3.dan Aikikai, Liikunnanohjaaja) Maija Linturi (3.dan Aikikai) Olli-Pekka Jauhiainen (3.dan Aikikai, VOK I-taso) Konstamikko Korhonen (3.dan Aikikai, VOK II-taso) Junnutreenit: Konstamikko Korhonen (3.dan Aikikai, VOK II-taso) Antti Pekkarinen (5.dan Aikikai, Shidoin, VOK II-taso)
Aikuiset: Ma 18:00-19:00 Ti 18:00-19:00 Ke 18:00-19:00 To 18:00-19:00 (vapaa treeni) Pe 18:00-19:00 Junnut 7-12v Ti 17:00-18:00
Ma 18:00-19:00 Ke 18:00-19:00
10€ per treeni