Dan-diplomien luovutus Endon leirillä

Dan-diplomeja luovutetaan seuraavan kerran Endo-sensein viikonloppuleirillä Tikkurilassa, Vantaalla lauantaina 06.02.2010 heti toisen harjoituksen jälkeen n. klo 16.30 alkaen.

Liitossa on valtaisa määrä noutamattomia dan-diplomeja. Osa diplomin saajista on ilmoittanut saapumisestaan Endon vkl-leirille ja vahvistanut noutavansa diplomi. Mutta vielä on suuri joukko, jotka eivät ole ilmoittaneet asiasta.

Mikäli olet estynyt noutamaan diplomisi ko. leirillä, ilmoittaisitko siitä Aikidoliittoon, jotta emme turhaan veisi diplomia leiripaikalle.

Sähköposti: aikido(at)finland-aikikai.fi

Diplomia noutamaan tulevat, muistattehan ilmoittautua leirin infoon, jotta Teknisen valiokunnan tuomaristo saa tiedon kaikista diplomiaan noutamaan saapuneista.

Kiitoksin, Sari