Evästepolitiikka (EU)

Tämä evästepolitiikka on viimeksi päivitetty 18.1.2021 ja pätee kaikkiin Euroopan talousalueen asukkaisiin.

Johdanto

Mitä evästeet ovat?

Eväste on pieni tiedosto, joka lähetetään web-sivuston sivujen ohessa ja tallennetaan selaimesi toimesta tietokoneesi tai muun laitteesi tallennustilaan. Sen sisältämä tieto voidaan palauttaa meidän tai kolmansien osapuolien palvelimille seuraavien vierailujen yhteydessä.

Mitä ovat ohjelmointikoodit?

Ohjelmointikoodit tuottavat web-sivuston toiminnallisuuden ja saavat sen toimimaan halutulla tavalla interaktiivisesti. Nämä koodit suoritetaan joko palvelimellamme tai laitteellasi.

Mikä on web-majakka?

Web-majakka on pieni, näkymätön teksti tai kuva web-sivustolla ja sitä käytetään tarkkailemaan, kuka sivun on avannut tai lukenut.

Evästeet

Tekniset tai toiminnalliset evästeet

Analyyttiset evästeet

Näiden asettamiseen ei kysytä lupaa, koska tilastoja kerätään anonyymisti.

Mainonta- ja seurantaevästeet

Sosiaalisen median painikkeet

Saadaksesi selville, mitä nämä sosiaalisen median alustat tekevät tiedoillasi, lue niiden tietosuojalausekkeet.

Asetetut evästeet

• Wistia
  • WordPress
  • Google Analytics
  • Google Fonts
  • Google reCAPTCHA
  • Google Maps
  • Complianz
  • Miscellaneous

Suostumus

Kun käytät web-sivustoamme ensimmäisen kerran, kysymme sinulta lupaa evästeiden käyttöön. Voit hyväksyä tai hylätä osan evästeistä.

Hallitse suostumusasetuksiasi

Evästeen hallinta

Evästepolitiikan asetuksia voi hallita selaimen vasemmassa alareunassa olevan toiminnon avulla. Hallittavana ovat seuraavat evästekokonaisuudet:

• Toiminnalliset
  • Markkinointi

Oikeutesi henkilökohtaisiin tietoihin

Sinulla on seuraavat oikeudet henkilökohtaisiin tietoihisi:

• Sinulla on oikeus tietää, miksi tietojasi tarvitaan, mitä niille tapahtuu ja miten kauan niitä säilytetään.
  • Sinulla on oikeus tarkistaa tietosi.
  • Sinulla on oikeus lisätä, korjata ja poistaa tietosi tai estää niiden keruu.
  • Sinulla on oikeus muuttaa suostumustasi tai pyytää tietojesi poistamista.
  • Sinulla on oikeus pyytää tietojesi siirtoa hallinnoijalta toiselle, mikäli mahdollista.
  • Sinulla on oikeus estää tietojesi käsittely, paitsi jos meillä on oikeudellinen peruste niiden käsittelyyn.

Käyttääksesi näitä oikeuksiasi tai kysyäksesi aiheesta jotain, ota meihin yhteyttä alla olevien yhteystietojen kautta.

Evästeiden päälle- ja poislaitto ja poisto

Voit asettaa selaimesi automaattisesti poistamaan evästeet, estää niiden asettamisen tai pyytää selaintasi kertomaan aina kun eväste asetetaan. Näistä saat lisätietoa selaimesi ohjeista.

Web-sivustomme ei välttämättä toimi oikein, jos kaikki evästeet on poistettu käytöstä. Jos poistat evästeet selaimestasi, ne asetetaan uudestaan suostumuksesi jälkeen seuraavan kerran vieraillessasi sivustollamme.

Yhteystiedot

Voit esittää kysymyksiä tai kommentteja ottamalla yhteyttä alla näkyvään osoitteeseen.

Suomen Aikidoliitto ry
Sivusto: https://aikidoliitto.fi