Kysely junioriohjaajille

Suomen Aikido-, Karate-, Taido, ITF Taekwon-Do- ja Taekwondoliittojen yhteinen lasten ja nuorten toiminnan kehityshanke sai Nuoren Suomen ja Opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämää tukea yhteensä 18.000 euroa. Hanke starttasi lokakuun alusta 2011, kun projektityöntekijä Ursula Haapanen aloitti työnsä. Hankkeen tavoitteena on vahvistaa junioriohjaajien koulutuspolkua I-tasolta II-tasolle ja nostaa lasten ja nuorten toiminnan ja toimijoiden arvostusta liitoissa. Hankkeen kesto on 1.10.2011 – 30.5.2012

Tämä kysely on tarkoitettu edellä mainittujen lajien junioriohjaajille ja sen tarkoituksena on kartoittaa seurojen ja junioritoimijoiden toiveita ja tarpeita uuden II-tason koulutuksen suhteen. Kyselyyn voi vastata ajalla 23.11. – 7.12.2011.

Vastaaminen kestää noin 5 – 15 minuuttia.

Vastaukset käsitellään liitoissa luottamuksellisesti, eikä vastaajien nimiä julkaista. Vastaajien kesken arvotaan 30,- arvoinen lahjakortti BudoNord-kamppailutarvikekauppaan. Jos haluat osallistua arvontaan, täytä sähköpostiosoitteesi (ei pakollinen).

Kyselyyn pääset tästä