suomisport

Opetus- ja kulttuuriministeriön seuratoiminnan kehittämistuen hakuaika päättyy 18.12. klo 16:15

Seuratoiminnan kehittämistuki on tarkoitettu lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen.

Seuratoiminnan kehittämistuki (seuratuki)

Avustusta voivat hakea liikuntaa ja/tai urheilua järjestävät paikalliset, rekisteröityneet yhdistykset. Avustus myönnetään saajalle harkinnanvaraisena erityisavustuksena.

Hakuaika päättyy 18.12. klo 16:15.

Hakemus tehdään Suomisportissa. Hakemuksen lähettämisvaiheen vahva tunnistautuminen vie aikaa ja vaatii mahdollisesti kahden eri henkilön läsnäoloa hakemuksen lähettämisessä, jos hakemuksen kirjoittaja/hankkeen yhteyshenkilö itse ei ole seuran nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö.

Lisätietoa Olympiakomitean uutisesta sekä Opetus- ja kulttuuriministeriön sivuilta.