Suomen Aikidoliitto ry:n sääntömääräinen syysliittokokous 18.11.2017

Tervetuloa Suomen Aikidoliitto ry:n sääntömääräiseen syystliittokokoukseen.

Päivän ohjelma

klo 10-12 Kaikille avoimet aikidoharjoitukset. Vetäjinä Tom Granström ja Mari Wiklund.  Rajatorpan kalliosuoja, Rajatorpantie 27, 01650 Vantaa

klo 12:30 Liittokokoukseen osallistuvien ruokailu, Ravintola Koto, Vapaalantie 2, 01650 Vantaa

klo 13:30 Liittokokous, Ravintola Koto

Liittokokous alkaa valtakirjojen tarkastuksella.

Kokouksessa käsitellään Suomen Aikidoliiton sääntömääräiset asiat esityslistan mukaisesti.

Esityslista liitteineen on toimitettu jäsenseurojen yhteyshenkilöille sähköpostitse.

Yhdellä seuran valtakirjalla varustetulla edustajalla on äänioikeus kokouksessa.

Kaikilla on läsnäolo- ja puheoikeus.

Seuroista toivotaan runsasta osanottoa päättämään yhteisistä asioista.

Tarjoilun vuoksi ilmoitattehan osallistujat viimeistään sunnuntaina 12.11.2017

Puh. 040 – 573 8166, Email: aikido@aikidoliitto.fi

Aamupäivän harjoituksiin osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista, eikä osallistumisesta peritä harjoitusmaksua. Osallistujalla tulee kuitenkin, liiton sääntöjen mukaisesti, olla voimassa oleva lisenssi ja vakuutus.

TERVETULOA!

Suomen Aikidoliitto ry / Hallitus