Valokuvauskilpailu

Aikidoliitto järjestää uusien kotisivujensa kunniaksi digikuvakilpailun!

Kuva kertoo enemmän kuin sata sanaa: Millaisella kuvalla haluaisit kertoa harrastuksestasi?

Koska kuvat tulevat kotisivuille, kaivataan erityisesti materiaalia juniori-, leiritoiminnasta ja vaikkapa voitonriemuisia ilmeitä graduoinnin päätteeksi. Kaikki aiheet kuitenkin käyvä, kunhan niistä välittyy aito aikidotunnelma.

Kilpailun palkinnot:

Aikidoliiton hallitus palkitsee kaksi osallistujaa: toisen 100€ lahjakortilla Petlastech oy:lle ja toisen 100€ lahjakortilla Meijin Budoshop:iin. Lisäksi myönnnetään kunniamaininta, jonka saajalle Meijin Budoshop lahjoittaa aikidoon suunnittelemansa #30335 Budoasu Roku:n tai #30355 Budoasu San:in voittajan valinnan mukaan.

Kilpailun säännöt:

• Kilpailukuvien tulee olla perillä Liiton toimistolla 20.6.2016 mennessä – kilpailun ulkopuolella materiaalia otetaan kiitollisena vastaan tämänkin jälkeen.
  • Kilpailuun osallistutaan digikuvilla.
  • Kilpailukuva ei saa olla aikaisemmin julkaistu.
  • Kilpailijalla on oltava kuvaan täydet oikeudet.
  • Kotirauhan tms. suojan piirissä kuvatuilta henkilöiltä on oltava lupa kuvan julkaisuun.
  • Alaikäisten kuvakohteiden huoltajilta tulee olla kirjallinen lupa.

Kilpailukuvien lähettäminen ja kuvakoko

Kuvat voi lähettää CD/DVD-levyllä, USB-tikulla tai vastaavalla tallennusvälineellä (jotka palautetaan kilpailun päätyttyämyö osallistujille) sekä sähköpostilla osoitteeseen aikido@aikidoliitto.fi

Kaikissa kuvissa on oltava kuvan nimi ja tekijän tiedot, kirjoita siis sähköpostiviestiin selkeästi

• oma nimi
  • oma osoite
  • oma puhelinnumerosi
  • kuvan ja/tai kuvien nimet

Kuvat tule toimittaa JPEG-muodossa – järjestäjä pyytää tarvittaessa palkituista kuvista korkearesoluutioversiot.

Kuvien käyttöoikeus

Kilpailijalla tulee olla kilpailukuvaansa täydet oikeudet.

Mikäli kilpailukuvassa esiintyy alaikäisiä, tulee kilpailijan pyytää lupa alaikäisen huoltajalta ohessa olevalla kaavakkeella: kaavake

Järjestäjällä on oikeus, ilman erillistä korvausta, käyttää kuvakilpailuun osallistuneita kuvia julkaisutoiminnassaan ja erityisesti uusien kotisivujensa materiaalina.

Kuvien luvaton luovuttaminen kolmannelle osapuolelle on kielletty.

Lisätietoja ja neuvoja saa Aikidoliiton toimistolta:

@postitse osoitteesta aikido@aikidoliitto.fi tai puhelimitse 0405738166

Arkisto