Budoleiri_banneri_2013

Haku apuohjaajaksi Suurelle Budoleirille

Perinteikäs 8-14-vuotiaille suunnattu Suuri Budoleiri järjestetään Varalan Urheiluopistolla Tampereella su 9.6. – ti 11.6.2013. Leiri järjestetään yhteistyössä muiden kamppailulajiliittojen kanssa. Aikidon kanssa yhtäaikaa leireilevät kendo ja WTF taekwondo. Leirin pääopettajat ovat Timo Kiviharju ja Kaisa Selamo ja leiripäällikkönä toimii Edla Niemi.

Apuohjaajana pääset harjaannuttamaan ohjaustaitojasi, koet ainutlaatuisen leirielämyksen ja saat arvokasta kokemusta juniorien kanssa toimimisesta. Apuohjaajat saavat täysihoidon Varalassa ja Särkänniemen rannekkeen. Matkakulut korvataan. Vaatimuksena apuohjaajaksi on 3.kyu ja I-tason junioriohjaajakoulutus tai vastaavat tiedot.

Lisätiedot puhelimitse 044-598 0826. Lähetä avoin hakemus aikido@aikidoliitto.fi.