Töitä tarjolla!

Aikido-, Karate-, Taido-, ITF Taekwondo- ja Taekwondoliitot kehittävät yhteistyössä junioriohjaajakoulutusta.

Nyt hankkeeseen haetaan HANKETYÖNTEKIJÄÄ
määräaikaiseen ja osa-aikaiseen työsuhteeseen.

Työnkuva sisältää mm. II-tason junioriohjaajakoulutuksen kokonaisuuden suunnittelun ja toteutuksen (sisältäen koulutuksen materiaalin suunnittelun ja toteutuksen) yhteistyössä kamppailulajiliittojen vastuuhenkilöiden kanssa. Hanketyöntekijän työpiste sijaitsee Suomen Taekwondoliiton toimistolla (Radiokatu 20, 00240 Helsinki).

Odotamme hanketyöntekijältä aktiivista työotetta, kokemusta hanketyöstä, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja tiimityöhön sekä hyvää esiintymiskykyä. Sopiva koulutus (esim. lasten liikunta tai liikunta-ala) ja kamppailulajien valmentaja- ja ohjaajakoulutusjärjestelmien tuntemus katsotaan eduksi.

Työn alkamisen edellytyksenä on ulkopuolisen rahoituksen järjestyminen (varmistuu 1.9.2011). Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin niin, että hanke on valmis tai lähes valmis 31.5.2012.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 05.09.2011 mennessä osoitteeseen tiiu.tuomi@taekwondo.fi. Lisätietoja antaa Suomen Taekwondoliiton nuorisovastaava Tiiu Tuomi p. 09 3481 2505.