Aikidoliitto hakee liittosihteeriä

Suomen Aikidoliitto ry hakee liittosihteeriä, jonka tehtäviin kuuluvat muun muassa:

• liiton jäsenseurojen palvelu
  • vyökoeasioiden hoitaminen
  • liiton taloushallinnon hoitaminen yhteistyössä SLU:n taloushallintopalvelun kanssa
  • asioiden hoitaminen Japaniin Aikidon pääpaikalle
  • liiton www-sivujen päivittämisestä ja sisällöstä vastaaminen
  • jäsen- ja lisenssirekisterin ja postitusasioiden hoitaminen
  • liiton tarvikemyynti

Työssään liittosihteeri toteuttaa Aikidoliiton puheenjohtajan ja hallituksen määräämiä tehtäviä. Työpaikkana on Suomen Aikidoliiton toimisto SLU:n toimitalossa Pasilassa. Palkkaus sopimuksen mukaan. Työ on päätoiminen ja sisältää ajoittain työtä myös viikonloppuisin. Osa työstä on mahdollista hoitaa etätyönä sopimuksen mukaan. Työ sopii erityisen hyvin juuri valmistuneelle tai piakkoin valmistumassa olevalle henkilölle.

Tehtävä on vastuullinen ja edellyttää omatoimisuutta sekä tehtävään sopivaa koulutusta. Lajituntemus katsotaan eduksi, mutta sitä ei edellytetä. Ihanteellisella hakijalla on kokemusta myös:

• urheilu)järjestössä toimimisesta
  • tapahtumien järjestämisestä
  • lisenssi- ja jäsenrekistereiden käytöstä
  • yhdistyksen taloudenhallinnasta ja kirjanpidosta
  • sähköisestä viestinnästä ja markkinoinnista sekä intranetin hallinnoinnista

Sujuva englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä toimisto-ohjelmien tuntemus ovat ehdoton edellytys.

Lisätietoja: Liittosihteeri Ville Virtanen puh. 040 573 8166 (31.5. asti) ja Suomen Aikidoliiton puheenjohtaja Erkki Mäki puh. 040 584 6240. Lähetä hakemus palkkatoiveineen sekä CV:si sähköpostitse osoitteeseen erkki.maki@gmail.com 3.6. mennessä.

Aloitus tehtävässä mahdollisimman pian.