Seurojen vuosi-ilmoitukset ja graduointituomarioikeudet

Seurojen vuosi-ilmoitukset

Vuosi-ilmoitus vuodelta 2010 on avattu täytettäviksi seuroille. Vuosi-ilmoituksen täyttävät seurojen yhteyshenkilöt viime vuoden tapaan kirjautumalla liiton Internet-sivuille ja täyttämällä siellä kohdat seuran tiedot ja yhteystiedot.

Vuosi-ilmoitus tulee olla täytettynä 31.3.2011 mennessä ja se vaaditaan kaikilta jäsenseuroilta. HUOM: tarkistakaa, että seuran yhteyshenkilön sähköpostiosoite on oikein yhteystiedoissa!

Helmikuun 2011 aikana ryhdytään julkaisemaan sähköistä seuratiedotetta, joka lähetetään seuran yhteystiedoissa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Graduointituomarioikeudet vuodelle 2011

Graduointituomarioikeuksia voi hakea vuodelle 2011 vielä 18.2.2011 asti hakuprosessin epäselvyyksien takia. Hakemukset toimitetaan liitton sähköpostitse tai postitse.

Niille, joille oikeus myönnettiin marraskuussa 2010 on lähetetty postitse todistus oikeudesta joulukuun 2010 lopussa.