Tervetuloa Sarin läksiäiskahville!

Hyvät Ystävät!

Kuten olette liiton nettisivuilta huomanneet, liittoon haetaan uutta työntekijää. Tämä tarkoittaa sitä, että vanha väistyy ”itä-vasemmalle”, uusiin haasteisiin itäiseen Suomeen.

20-vuotinen taival Aikidoliiton toimistolla päättyy osaltani perjantaina 6. elokuuta. Vuodet ovat olleet upeita, työntäyteisiä, haastavia, opettavaisia, iloisia ja välillä ehkä vähän raskaitakin. Mutta kaikki yhtä muistorikkaita!

On ollut todella hienoa saada tehdä kanssanne töitä nämä vuodet. Olen saanut tutustua lukemattomiin aikidon harrastajiin, tehdä yhteistyötä upeiden seuraihmisten kanssa ja saanut monia ihania ystäviä, jotka toivottavasti säilyvät vuosien saatossa jatkossakin.

Kiitän lämpimästi teitä jokaista ja toivotan teille hienoja tulevia aikidovuosia ja lempeää jatkoa niin tatamilla kuin sen ulkopuolellakin. Pitäkää suomalainen aikido vahvana, yhtenäisenä ja avarakatseisena.

TERVETULOA LÄKSIÄISKAHVILLE LIITON TOIMISTOLLE PERJANTAINA 6. ELOKUUTA KLO 13-15!

SLU-talo 6.krs, Radiokatu 20, Helsinki

Terveisin, Sari