Piirustuskeräys junioreille

Miltä näyttää aikido junnujen silmin?

Aikidoliiton  40-vuotisjuhlan kunniaksi liitto julistaa aikidojunioreille piirustuskeräyksen. Pienten taiteilijoiden kädenjälkeä julkaistaan AIKIDO-lehdessä ja Aikidoliiton verkkosivuilla näyttelyn muodossa.

Piirustuskeräys on suunnattu aikidoseurojen junioreille. Keräyksen tarkoituksena on löytää aikidon ilme lasten ja nuorten silmin. Töitä käytetään kuvituksena liiton web-palvelussa ja Aikidolehdessä.

Vaikka kyseessä ei ole kilpailu, halumme palkita onnistuneita töitä kunniamaininnoin. Piirustuskeräyksen raatiin kuuluvat Aikidoliiton puheenjohtaja Erkki Mäki, liiton nimeämä junioritoiminnan edustaja, kuvataideopettaja Ollipekka Kangas ja aikidolehden edustaja.

SARJAT: alle 13v. ja 13-18v.

Piirustuskeräyksen säännöt

• keräys on tarkoitettu aikidoa harrastaville junioreille
  • yksi työ/osallistuja, tekniikka on vapaa
  • työn koko: max. A3-kokoinen paperi
  • 5 nuorta taiteilijaa/sarja palkitaan Aikido-kirjoilla
  • molemmissa sarjoissa arvotaan yllätyspalkintoja, Aikido-kirjoja ja tuotteita
  • töiden tekijänoikeudet siirtyvät Aikidoliitolle
  • keräysaika päättyy 15.5.2010 jolloin töiden on oltava Aikidoliitossa, tarvittaessa keräysaikaa voidaan jatkaa
  • määräaikaan mennessä saapuneiden töiden kunniamaininnat julkistetaan toukokuun lopussa ja palkinnot postitetaan seuroihin
  • työt lähetetään tai tuodaan keskitetysti Aikidoliittoon
  • töitä ei palauteta
  • HUOM! Töiden kääntöpuolelle liimataan tietolappu, jossa seura, nimi, tekijän ikä

Keräystöiden lähettäminen

Työt lähetetään postissa osoitteella:
Suomen Aikidoliitto ry
, Radiokatu 20, 00093 SLU / 00240 HELSINKI

Kuoreen merkintä ”Piirustuskeräys”.

LISÄTIETOJA: puh. (09) 3481 2566, GSM (040) 573 8166, sähköposti aikido(at)finland-aikikai.fi

Työt voi myös toimittaa itse pakattuina Aikidoliiton toimistoon.