Juhlaleiri ja näytös 2.‐5.4.2010

Vuosi 2010 on suomalaisen aikidon juhlavuosi: tänä vuonna tulee kuluneeksi 40 vuotta siitä, kun aikidoa ensimmäistä kertaa harjoiteltiin Suomessa. Suomen Aikidoliiton 40-vuotisjuhlan päätapahtuma järjestetään Vantaalla, Energia Areenalla, juhlaleirin ja näytöksen merkeissä. Iltajuhlaa vietetään Energia Areenan ravintolassa.

Juhlaleirin opettajina ja näytöksen tähtinä ovat suomalaisten aikidon harrastajien ja ammattilaisten lisäksi japanilaiset Yasuo Kobayashi Sensei 8. dan Aikikai ja Seishiro Endo Sensei 8. dan Aikikai.

Pe 2.4.

11.00 Ilmoittautuminen leirille
12.00 – 14.00 Aikido : Kobayashi Shihan
17.00 – 19.00 Aikido : Endo Shihan

La 3.4.

09.30 – 11.00 Aikido : Kobayashi Shihan
13.00 – 14.30 Aikido : Endo Shihan
15.00 Dan graduoinnit
19.00 Suomen Aikidoliitto 40 vuotta ‐ Iltajuhla
HUOM. Muuttunut aika

Iltajuhlan ohjelmassa mm. illallinen, liiton huomionosoitukset, tervehdykset, musiikkiesityksiä ja mukavaa yhdessäoloa.

HUOM! Iltajuhlaan tulee ilmoittautua erikseen 22.3. mennessä: puh.09-3481 2566, aikido(at)finland-aikikai.fi. Ks. iltajuhlan meny Uutispalstalta. Erikoisruokavaliot ilmoitettava etukäteen.

Su 4.4.

12.00 – 14.00 Aikido : Kobayashi Shihan
15.00 Näytös
17.00 – 19.00 Aikido : Endo Shihan

Ma 5.4.

09.30 – 11.00 Aikido : Endo Shihan
13.30 – 15.00 Aikido : Kobayashi Shihan

Hinnat:

• Leiri etukäteen 120,‐
  • Leiri ja iltajuhla etukäteen 165,‐
  • Illalliskortti 50,‐ etukäteen ja paikalla maksettuna.
  • Ennakkomaksut 22.3.2010 mennessä tilille Nordea 155530-110180, maksun saajaksi Suomen Aikidoliitto.
  • Ennakkomaksussa viestissä mainittava ehdottomasti nimi/nimet!
  • Leiripaikalla maksettuna 150,-
  • Harjoitus paikalla maksettuna 30,‐ / Päivä 50,‐

Osanottajalla tulee olla voimassaoleva aikidolisenssi ja -vakuutus. Aikidolisenssi tarkastetaan ilmoittautumisen yhteydessä

Mainos-pdf-tiedostot:

Tiedustelut liiton toimisto: 09‐3481 2566, 040‐ 573 8166, aikido(a)finland-aikikai.fi

Huom!! Energia Areenan kahvio on avoinna aina leirin tauoilla. Kahviosta saa mm. salaattia 6,50 (liha/kasvisvaihtoehto)  ja kasviskeittoa 4,50 sekä sämpylöitä, kahvileipää, hedelmiä, juomia.

Majoitusvaihtoehtona mm:

lähellä olevan Varahima-asuntohotelli Vantaan Kaarelassa. Tiedustelut ja varaukset: puh.09-5110 5567,

www.varahima.com

Helsingin keskustassa edullinen Stadion hostel, www.stadionhostel.fi